Job 23 van 52


Report this listing

Solliciteren



Office Assistant - VGD Antwerpen


Functie

Let's talk about the job:

Als Office Assistant maak je deel uit van het administratief team in kantoor Antwerpen. Je verzorgt het onthaal, bent het aanspreekpunt met betrekking tot kantoororganisatie en biedt ondersteuning aan jouw collega’s.

Wat je mag verwachten:

  • Je wordt het gezicht van ons kantoor: je staat in voor het onthaal van onze bezoekers en verzorgt de permanentie van het kantoor.
  • Je wordt de oren en de stem van ons kantoor: je neemt telefoontjes op en schakelt ze vlot door naar de juiste bestemming.
  • Je wordt de handen van ons kantoor: je zorgt ervoor dat de inkomende en uitgaande post de juiste bestemmingen bereikt.
  • Je wordt het geheugen van ons kantoor en zorgt ervoor dat kantoorbenodigdheden tijdig worden bijbesteld en volgt de stock op. Je bestelt catering voor vormingen of events en verzorgt de bestelling van drank voor het kantoor.
  • Je wordt de organisator van het kantoor: volgt allerhande praktische zaken op m.b.t. het, het contact met leveranciers, de poetsploeg en onderhoudsdiensten. Je kunt hier snel en organisatorisch in schakelen.

Let's talk about you:

Jij bent:

  • Een vlotte babbelaar die graag met verschillende mensen in contact komt.
  • Een steunpilaar: je bent de rots in de branding voor de verschillende collega's en zorgt voor een georganiseerde manier van werken door de algemene werking van het kantoor te bewaken.

Let's talk about the benefits:

Bij ons krijg je:

  • Een halftijdse tewerkstelling (25u/w) van onbepaalde duur op een fijne, moderne werkplek in Antwerpen.
  • Eén team waar iedereen op gelijke voet staat, elkaar met de voornaam aanspreekt en gaat voor eenzelfde doel.
  • De nodige begeleiding in de gebruikte systemen en methodieken. Hierdoor leer de juiste basis.
  • Een gevarieerd takenpakket met verantwoordelijkheid.
  • Mogelijkheid om je verlof vrij in te plannen rekening houdend met elkaar en voorziene deadlines.
  • Loon en erkenning naar werken.

Let's talk about joining:

Nu al enthousiast en goesting om mee aan onze tafel te schuiven?
Solliciteer nu, overtuig ons van jouw kwaliteiten en join the big family!

Jouw profiel

-
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren

Aanbod

-

Solliciteren